Meestgestelde vragen

Hieronder vindt u het antwoord op de meestgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op!  


Bestellen & betalen


Hoe plaats ik een bestelling bij Muldi?

Bestellen is heel eenvoudig. Plaats de producten die u wilt bestellen in de winkelwagen met de bestelknop en klik op de knop ‘Bestellen’ vanuit de winkelwagen rechts bovenin om de bestelling af te ronden.

Op welke manieren kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt op verschillende manier bestellen; via onze webshop, telefonisch en per mail.

Moet ik mij eerst registreren?

Om te bestellen hoeft u zich niet eerst te registreren, u kunt gebruikmaken van onze nieuwe bestelmethode door ervoor te kiezen om ‘snel af te rekenen’.

Hoe maak ik een account aan?

Een nieuwe account aanmaken is heel simpel. Tijdens het afrekenen wordt u gevraagd om in te loggen, snel af te rekenen of om uzelf te registreren. Ook kunt u rechts bovenin op ‘Inloggen’ klikken en vervolgens op ‘Meldt u direct aan’. Vul hier de verplichte velden van het formulier in en uw account is direct aangemaakt.

Kan ik mij registreren als klant en pas later bestellen?

Dit is geen probleem. U kunt zich registreren als klant en later een order plaatsen wanneer het u uitkomt. De inhoud van uw winkelwagen blijft bewaard voor als u de volgende keer weer inlogt.

Ik ben al klant, maar heb geen inloggegevens?

Bent u al klant bij ons, maar heeft u nog geen inloggegevens van uw account? Neem dan even contact op met onze klantenservice via info@muldi.nl zodat wij uw account kunnen activeren.

Wanneer mag ik op rekening bestellen? 

Alleen bedrijven en instellingen kunnen op rekening bestellen. Voor particulieren is dit niet mogelijk. Wij vragen echter ook van bedrijven en instellingen om vooruit te betalen bij een eerste bestelling. 

Kan ik als particulier ook bestellen? 

Iedereen mag bestellen, ook u als particulier. U betaalt niet meer, maar er zijn wel een paar verschillen met zakelijke klanten. Op rekening bestellen kan niet: wij vragen u een keuze te maken uit de beschikbare betalingsmogelijkheden. 

Kan ik een afwijkend afleveradres opgeven?

Bij elke order kunt u een afwijkend afleveradres opgeven. Bestelt u vaker? U kunt dan ook kiezen uit uw voorgaande afleveradressen.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?   

U kunt uit een groot aanbod van betalingsmogelijkheden kiezen, voor meer informatie klikt u hier.


LEVERINGEN


Wat is de levertijd? 

Bij ieder product ziet u een indicatie van de levertijd staan in werkdagen. De meeste producten zijn op voorraad en hebben een levertijd van 1 werkdag.

Dat betekent dat u de bestelling de volgende dag al in huis heeft als u voor 17.00 uur bestelt.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen vanaf € 140,00 (excl. BTW) betaalt u bij ons geen verzendkosten.

Voor bestellingen onder dit bedrag berekenen wij order- en verzendkosten.  

Bij bestellingen onder € 140,00 (excl. BTW) zijn de verzendkosten € 5,74 (excl. BTW). 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, wij hebben geen showroom en het is helaas niet mogelijk om uw bestelling af te halen.

Ik heb mijn bestelling in verschillende gedeelten van de dag ontvangen. Hoe komt dit?

Om u een zo groot mogelijk assortiment aan te kunnen bieden, werken wij samen met een aantal partijen die meerdere magazijnen hebben. Wanneer u een bestelling plaatst die artikelen bevat die uit meer dan één magazijn afkomstig zijn, kan het gebeuren dat uw bestelling in delen binnenkomt.

Mijn bestelling is niet compleet. Hoe komt dit?

Wanneer u een bestelling incompleet ontvangt kan dit een aantal redenen hebben:

•  Er is een fout gemaakt bij het inpakken van uw bestelling. U kunt dit heel eenvoudig nagaan door de inhoud volgens de pakbon en de inhoud van uw pakket met elkaar te vergelijken. Komen die niet overeen, dan is er een fout gemaakt. U kunt dan het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij deze fout voor u kunnen herstellen.
•  Het artikel was tijdelijk niet leverbaar. Als de inhoud volgens de pakbon en de inhoud van het pakket overeenkomen, maar er ontbreken wel artikelen, dan waren deze artikelen tijdelijk niet leverbaar. We zullen deze artikelen uiteraard zo snel mogelijk en kosteloos naleveren.
•  De nog niet geleverde artikelen komen uit een ander magazijn. Deze zullen apart afgeleverd worden.

Waarom wordt een klein artikel niet goedkoper verzonden?

De tienduizenden verschillende artikelen in ons assortiment worden vanuit meerdere magazijnen aangeboden. Elke grote of kleine order doorloopt dezelfde procedure, waarvoor kosten gemaakt worden.Vanwege de scherpe prijzen moeten deze kosten bij kleine bestellingen volledig aan u doorberekend worden. Het is hierbij niet van belang of uw bestelling wel of niet in de brievenbus past. Elke zending wordt namelijk verzekerd per koerier verstuurd. Bij gewone poststukken kan er onduidelijkheid zijn of iets nu wel of niet ontvangen is, waardoor dit niet wenselijk is. U profiteert optimaal van de laagste prijzen als u meerdere artikelen tegelijk bestelt. Hoe meer u bestelt, hoe minder verzendkosten we doorbelasten.

De levertijd op de website komt niet overeen met de daadwerkelijke levertijd. Hoe komt dit?

Het is mogelijk dat u een artikel heeft besteld, dat helaas tijdelijk niet voorradig is. We streven ernaar om de levertijd van al onze artikelen correct af te beelden, het kan echter voorkomen dat er een voorraadverschil in één van de magazijnen plaats heeft gevonden. Dit artikel wordt dan uiteraard zo snel mogelijk en kosteloos nageleverd. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice, indien u nog niet geïnformeerd bent.


Garantie


Wat is de garantietermijn van mijn bestelde artikelen?

De standaard garantie op de door ons geleverde artikelen is minimaal één jaar. De garantie op een artikel is dezelfde als die van de fabrikant. Ook de voorwaarden, verbonden aan de garantie, zijn afhankelijk van de fabrikant.

Ik heb een artikel gekocht dat later kapot is gegaan. Wat moet ik doen?

Wanneer u een artikel ontvangen heeft dat later kapot is gegaan, kunt u dit via info@muldi.nl melden. Doormiddel van een foto kunnen wij uw aanvraag sneller afhandelen. We zullen eerst vaststellen wat de garantietermijn van dit artikel is waarna we uiteraard zo snel mogelijk contact met u opnemen om de aanvraag te bespreken. Als artikelen buiten de garantietermijn defect raken, kunt u deze bij ons ter reparatie aanbieden. Neem in dat geval eerst even contact met ons op.